Alle virksomheder er forskellige og har behov for forskellige regnskabsmæssige ydelser, ligesom behovet kan ændre sig i takt med at ens virksomhed ændrer sig. Vi laver derfor en individuel aftale, som selvfølgelig kan tilpasses hvis behovet ændres.
Fælles og vigtigt i forhold til alle vores kunder, er et godt samarbejde, der sikrer, at vi modtager alt det relevante materiale, inden for de regnskabsmæssige frister.
Vi samarbejder også med vores kunders revisorer og afstemmer bogføringen og udarbejder arbejdspapirer til brug for revisors udarbejdelse af regnskab, og hjælper med budgetter samt perioderegnskab til banker mv.
Læs mere om vores ydelser og de forskellige muligheder vi tilbyder nedenfor:
Fakturering
Bogføring
Moms
Debitorstyring
Leverandørbetaling
Budgetter
Perioderegnskab
EU-Salg
Bankafstemning
Momsafstemning
Forskudsopgørelse
Oplysningsskema
Regnskab
Skattekonto
B-Skat
Så du kan koncentrere dig om din virksomhed.
Vi modtager alt relevant materiale, enten digitalt, via indscannig eller fysisk.
Vi bogfører, afstemmer, indberetter momsen, indberetter evt. EU-Salg, evt. rykning af debitorer og betaling af leverandører m.v.
Regnskabshuset kan være jeres eksterne økonomi- og administrationsafdeling, og stå for bogholderiet mv.
Vi kan arbejde fra vores kontor, eller vi komme fast hos jer, ugentligt eller månedligt, alt efter jeres behov.
Vi aftaler en fordeling, der passer til tid og økonomi. Aftalen kan altid justeres, hvis du i perioder har rigtigt travlt og har brug for mere tid til drift af din virksomhed.
Vi underviser dig i lige netop dit bogholderi, så du selv kan varetage en del af opgaverne. Se mere om undervisning her.
Er du nystartet eller påtænker du at starte op som selvstændig, kan vi hjælpe dig med opsætning af økonomisystem mv., så du hurtigt og nemt kan udskrive fakturaer til dine kunder.
Vi kan også hjælpe med at få lavet nogle gode rutiner med papirarbejdet, så du kommer godt fra start og får styr på moms og skat, så alle frister overholdes.